ANBI en CBF informatie

Algemeen

Leprazending is een door het CBF erkend goed doel. Lees via deze link over Leprazending op de website van het CBF.

Statutaire naam: Stichting Leprazending Nederland
RSIN / fiscaal nummer: 005840995
ANBI-status: Ja
Contactgegevens
Telefoonnummer: 055-7600500
E-mailadres: info@leprazending.nl
Website: https://www.leprazending.nl
Postadres: Postbus 902
7301 BD Apeldoorn
Bezoekadres: Arnhemseweg 1
7331 BA Apeldoorn
IBAN: NL75INGB0003243999

Doelstelling

Missie:

In navolging van Jezus Christus werkt Leprazending aan het lenigen van de lichamelijke, mentale, sociale en geestelijke noden van individuen en gemeenschappen die zijn getroffen door lepra. Samen met hen werken we aan de bevestiging van hun menselijke waardigheid en de uitroeiing van lepra.

Doelstelling:

Leprazending is een internationale christelijke organisatie die sinds 1874 een professionele aanpak van leprabestrijding combineert met aandacht en liefde voor de individuele patiënt.

Actueel beleidsplan

Link naar het actuele beleidsplan: TLM Netherlands Strategic Plan (2015-2018)
Het beleidsplan 2015-2017 is met een jaar verlengd tot en met 2018. Deze is via bovenstaande link te downloaden.

Statuten

Download hier de statuten.

Verslaglegging

Link naar het Jaarverslag 2016

Bestuur

Mevrouw H.J.M. Jellema – Klaver (Voorzitter)
De heer J.B. Bellinga (Penningmeester)
De heer E.C. Kolkman (Secretaris)
De heer K.B. van der Helm (Bestuurslid)
Mevr. H. Pak-Meijer (Bestuurslid)
Mevrouw J.J.C. Stehouwer – Pelleboer (Bestuurslid)
De heer F.J. Moet (Bestuurslid)

Beloning

Onkostenvergoeding bestuur: Ja
Ontvangt (een deel van) het bestuur vacatiegeld: Nee
Toelichting vergoeding bestuur: Uitsluitend gemaakte reiskosten worden vergoed
Beloningsbeleid medewerkers: Leprazending volgt de Arbeidsvoorwaarden die ook gelden voor de medewerkers van het Dienstencentrum van de Prot. Kerk Nederland

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over Leprazending? Wij registreren iedere klacht en nemen deze serieus.

  1. U kunt uw klacht telefonisch of via het contactformulier melden. Zie onze contactpagina.
  2. Wij nemen binnen drie werkdagen contact met u op om te bevestigen dat we de klacht ontvangen hebben en koppelen we terug hoe wij deze klacht oplossen / opvolgen (welke actie eruit volgt).
  3. Wij gaan aan de slag om de klacht te verhelpen
  4. Indien u dit wenst koppelen we na het verhelpen van de klacht aan u terug wat ermee gebeurd is.
  5. Klachten die bij ons binnen zijn gekomen worden minimaal 1x per jaar geëvalueerd en besproken in het team.
Artboard facebook google+ instagram linkedin maps pinterest twitter vimeo youtube world