ANBI en CBF informatie

Algemeen

Leprazending is een door het CBF erkend goed doel.

Statutaire naam: Stichting Leprazending Nederland
RSIN / fiscaal nummer: 005840995
ANBI-status: Ja
Contactgegevens
Telefoon 055-7600500
info@leprazending.nl
www.leprazending.nl
Postadres: Postbus 902
7301 BD Apeldoorn
Bezoekadres: Arnhemseweg 1 – Apeldoorn
IBAN: NL75INGB0003243999

Doelstelling

Missie:

We streven met liefde, expertise en kracht naar ons doel: lepra overwinnen. Als toegewijde volgelingen van Jezus Christus ondersteunen we mensen die getroffen zijn door lepra in hun strijd voor een gezond, hersteld en volwaardig leven.

Doelstelling:

Leprazending is een internationale christelijke organisatie die sinds 1874 een professionele aanpak van leprabestrijding combineert met aandacht en liefde voor de individuele patiënt.

Actueel beleidsplan

Link naar het actuele beleidsplan: TLM Netherlands Strategic Plan (2015-2018)

Statuten

Download hier de statuten.

Verslaglegging

Link naar het Jaarverslag 2017

Bestuur

Mevrouw H.J.M. Jellema – Klaver (Voorzitter)
De heer J.B. Bellinga (Penningmeester)
De heer E.C. Kolkman (Secretaris)
De heer K.B. van der Helm (Bestuurslid)
Mevr. H. Pak-Meijer (Bestuurslid)
Mevrouw J.J.C. Stehouwer – Pelleboer (Bestuurslid)
De heer F.J. Moet (Bestuurslid)

Beloning

Onkostenvergoeding bestuur: Ja
Ontvangt (een deel van) het bestuur vacatiegeld: Nee
Toelichting vergoeding bestuur: Uitsluitend gemaakte reiskosten worden vergoed
Beloningsbeleid medewerkers: Leprazending volgt de Arbeidsvoorwaarden die ook gelden voor de medewerkers van het Dienstencentrum van de Prot. Kerk Nederland

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over Leprazending? Wij registreren iedere klacht en nemen deze serieus.

  1. U kunt uw klacht telefonisch of via het contactformulier melden. Zie onze contactpagina.
  2. Wij nemen binnen drie werkdagen contact met u op om te bevestigen dat we de klacht ontvangen hebben en koppelen we terug hoe wij deze klacht oplossen / opvolgen (welke actie eruit volgt).
  3. Wij gaan aan de slag om de klacht te verhelpen
  4. Indien u dit wenst koppelen we na het verhelpen van de klacht aan u terug wat ermee gebeurd is.
  5. Klachten die bij ons binnen zijn gekomen worden minimaal 1x per jaar geëvalueerd en besproken in het team.
Artboard facebook google+ instagram linkedin maps pinterest twitter vimeo youtube world